Kampania reklamowa i porady żeglarskie

Pracuję w agencji reklamowej. Dzisiaj miałam kilkanaście spotkań z różnymi klientami, którzy prowadza różne branże. Jedno spotkanie wyróżniało się na tle pozostałych. Przyszli do mnie dwaj bracia bliźniacy. Prowadzili swoje firmy. Dwa osobne sklepy, które były powiązane działalnością.

Porady żeglarskie napisane w gazecie

porady żeglarskieJeden bliźniak pan Michał prowadził sklep motorowodny. Miał bardzo duże wyposażenie. Zajmował się sprzedażą elektroniki i wyposażenia jachtów. Wyposażenie jachtów było bardzo dobrej jakości. Wyposażenie jachtów sprowadzał od najlepszych producentów. Kosztowo czasem dużo ale były warte swojej ceny. Elektronika jachtowa była na takiej samej zasadzie wybierana przez pana Michała. Wolał więcej w nią zainwestować aby klienci mieli pewność że będzie im długo służyła. Natomiast Pan Kacper prowadził sklep żeglarski. Jego sklep był mniejszy ale także miał bardzo bogate wyposażenie. Osprzęt żeglarski, który posiadał to było wszystko czego każdy żeglarz wymagał. Osprzęt żeglarski był wysokiej jakości. Sprowadzany od najlepszych producentów. Był bezpieczny w użytkowaniu i użytkowanie go dawało poczucie bezpieczeństwa. Pan Kacper, pisał w gazecie lokalnej także przydatne porady żeglarskie raz w tygodniu. Bliźniacy z pasja pomyślałam gdy ich tylko zobaczyłam. Panowie prosili abym przygotowała dla nich ciekawą kampanię reklamową do radia i prasy lokalnej. Chcieli połączyć w reklamie te dwa sklepy żeby w ciekawy sposób przekazać ich hobby i pasje a przy okazji zachęcić klientów do zakupów w ich sklepach. Jeszcze nigdy nie miałam takiego zlecenia. Ustaliliśmy wszystkie szczegóły i do końca tygodnia mam przedstawić gotowy projekt.

Mam nadzieję, że spodoba im się moja wizja. Mam kilka propozycji. Przygotowałam dwa projekty, Jeden spokojniejszy a drugi bardziej szalony.