Zastosowanie balonów reklamowych

Wiele firm decyduje się na produkcja balonów reklamowych z nadrukiem, które podczas licznych wydarzeń branżowych, w których biorą udział, mają za zadanie promocję firmy. Duży balon reklamowy klienci widzą z daleka i częściej decydują się między innymi podejść do stoiska i zapoznać się z ofertą firmy.

Ile kosztuje produkcja balonów reklamowych?

kolorowe balony reklamoweBalony reklamowe można zlecić do produkcji w profesjonalnej agencji reklamowej, która zajmuje się między innymi gadżetami i materiałami promocyjnymi, które są nieocenionymi rzeczami, w których firmy mogą skorzystać podczas wydarzeń branżowych, konferencji, a także targów. Agencje reklamowe współpracują z grafikami, którzy zaprojektują balon według naszej koncepcji. Jedyne, co musimy zrobić, to stworzyć tak zwany brief, który podpowie grafikowi, w którą stronę chcemy iść i co nam się podoba. Ważny jest też przemyślany przekaz reklamowy, który zamierzamy umieścić na powierzchni balona. Kolorowe balony reklamowe są więc idealną reklamą i wizytówką naszej firmy, widoczna z daleka. Gdy wystawiamy się na targach, firmy, które posiadają liczne gadżety reklamowe, takie jak systemy wystawiennicze, rollupy, ścianki prasowe, czy kasetony mają większe zainteresowanie i tym samym większą możliwość nawiązywania relacji z potencjalnymi klientami. Za najprostszy kolorowy balon reklamowy z prostym nadrukiem, na przykład z naszym logo zapłacimy około 300 złotych, a inwestycja ta pozwoli, byśmy byli zauważalni podczas wydarzeń z szeroką grupa uczestników.

Trudno nie spotkać na wydarzeniach branżowych konkurencji, która nie korzysta z żadnych możliwości marketingowych w postaci drukowanych ulotek, folderów reklamowych na eleganckich stojakach, czy innych logowanych przedmiotów, przyciągających uwagę klientów, jak i gadżetów.